دانش یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی به شمار میآید، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید جزء مهم دیگری به نام دانش مشتری را نیز مد نظر قرار داد. مديريت دانش مشتري، براي سازمانها اين امكان را فراهم ميآورد كه با احتمال بيشتري قادر به تشخيص فرصتهاي پديدار شده در بازار بوده و مزيت رقابتي خود را افزايش دهند و از این طریق باعث بهبود عملکردشان شوند .از سوی دیگر رهبري، فرآيند نفوذ در دیگران برای نیل به اهداف است. بنابراین نقش رهبران در مدیریت دانش برای سازمان دارای اهمیت بالایی میباشد. این دو مفهوم یعنی رهبری دانش و مدیریت دانش مشتری در زمینه پروژهها هنوز در حالت ابتدایی بوده و در سازمانهای پروژه محور به آنها کمتر توجه میشود. در این راستا، هدف پژوهش حاضر ارائه یک مدل جهت بررسی رابطه بین رهبری دانش و عملکرد سازمان میباشد.
کلید واژگان :دانش و مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، رهبری دانش، مدیریت دانش مشتری، عملکرد پروژه، عملکرد سازمان
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک