پژوهش حاضر به بررسي ميزان تأثير عنصر قيمت بر جذب مشتري در قراردادهاي بينالمللي -در شركت حفاري شمال- ميپردازد. اين تحقيق برحسب هدف كاربردي و از نظر نحوة گردآوري دادهها، توصيفي از نوع پيمايشي ميباشد. از نظر روش تجزيه و تحليل دادهها نيز، از نوع همبستگي و معادلات ساختاري محسوب ميگردد. به اين منظور، براساس نمونهگيري به صورت تصادفي، نمونهاي معادل 159 نفر انتخاب شده و با استفاده از پرسشنامة 17 سؤالي اقدام به جمعآوري اطّلاعات گرديد. نتايج حاصل از تجزيه و تحليل دادهها، نشان ميدهد كه عنصر قيمت (با سه شاخص مطرح شده در اين تحقيق يعني: "مبناي استاندارد و روند منطقي قيمتگذاري"، "تناسب نرخها با كيفيت خدمات و انتظارات مشتريان" و "انعطافپذيري و جذابيت قيمتها") تأثير معناداري بر جذب مشتري در قراردادهاي بينالمللي در شركت حفاري شمال داشتهاست.
کلید واژگان :بازاريابي، آميختة بازاريابي، قيمت، جذب مشتري، صنعت حفاري، قراردادهاي بينالمللي
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142606551950235
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اوّلين كنفرانس بين المللي مديريت، چالشها و راهكارها
- برگزار کنندگان : همايش نگار
- تاریخ ثبت : 1393/12/20 12:48:39
- ثبت کننده : سيّدمحمّد آقاپورحصيري
- تعداد بازدید : 328
- تعداد فروش : 0