در حال حاضر ، اين انديشه كه تغييرات اقتصادي اجتماعي بر ساختارها و محتواي آموزش تأثير مي گذارند ، انديشه تازه اي نيست ، با وجود اين ، پديده جهاني شدن پديده نويني است كه علاوه بر طرح يك چالش عملي جديد ، چارچوب نظري تازه اي را نيز براي آموزش و پرورش مطرح مي نمايد . جهاني شدن نيرويي است كه ساختار اقتصاد جهاني را تغيير داده و منابع اصلي اين اقتصاد هم دانش و اطلاعات هستند . حال اگر دانش و اطلاعات ، كه به وسيله سازمان هاي ملي و محلي منتقل مي شوند ، بنيادهاي رشد و توسعه اقتصادي باشند و اقتصاد جهاني نيز به نوبه خود ماهيت سازمان ها و فرصت هاي آموزشي را شكل بدهد ، چرخه اين ارتباط را چگونه بايد ترسيم كرد ؟ تغيير آموزشي چقدر مي تواند نمايانگر پاسخ هاي منطقه أي ، ملي و محلي به بازسازي اقتصاد جهاني باشد ودر عين حال مقاصد و هدف هاي نهادهاي بين المللي آموزشي را نيز تأمين نمايد ؟
کلید واژگان :مرکز و عدم تمرکز
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک