چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: پژوهش حاضر به بررسي نقش مدارس در جلوگیری از بزهکاری دانشآموزان پرداخته بود. روش: روش پژوهش تحلیلی- توصیفی (روش کتابخانهای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافتههای تحقیق نشان داد كه نقش مدارس و روند عملکردی مراکز آموزشی با تاکید بر کنشمندی دانشآموزان و ارتباط آنها یا سازمان رسمی آموزش میتواند در کنترل و کاهش بزهکاریهای اجتماعی آنان مؤثر باشد.
کلید واژگان :مدارس، بزهکاری، دانش آموزان.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6145616666539598
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی، روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
- برگزار کنندگان : مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حمکت مرتضویی و انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین
- تاریخ ثبت : 1394/12/03 22:14:25
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 290
- تعداد فروش : 0