چکیده :

هدف: پژوهش حاضر به بررسي نقش مدارس در جلوگیری از بزه‌کاری دانش‌آموزان پرداخته بود. روش: روش پژوهش تحلیلی- توصیفی (روش کتابخانه‌ای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافته‌های تحقیق نشان داد كه نقش مدارس و روند عملکردی مراکز آموزشی با تاکید بر کنشمندی دانش‌آموزان و ارتباط آن‌ها یا سازمان رسمی آموزش می‌تواند در کنترل و کاهش بزهکاری‌های اجتماعی آنان مؤثر باشد.

کلید واژگان :

مدارس، بزه‌کاری، دانش آموزان.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک