چکیده :

هدف: پژوهش حاضر به بررسی رابطه محیط اجتماعی بر روند یادگیری دانش آموزان پرداخته بود. روش: روش پژوهش تحلیلی- توصیفی (روش کتابخانه‌ای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافته‌های تحقیق نشان داد كه محیط آموزشی می‌توواند بر میزان روند یادگیری دانش ‌آموزان مؤثر باشد و کادر آموزشی یک محیط آموزشی باید از عوامل محیطی مؤثر آگاهی کامل داشته تا بتوانند محیط آموزشی مناسبی جهت یادگیری بهینه دانش‌آموزان فراهم نماید.

کلید واژگان :

محیط آموزشی، یادگیری، دانش آموزان.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک