چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: پژوهش حاضر به بررسی روش آموزش مستقیم (روش آموزش سخنرانی)پرداخته بود. روش: روش پژوهش توصیفی - مروری (روش کتابخانهای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافتههای تحقیق نشان داد كه روش تدریس سخنرانی دارای مراحل آمادگی، مقدمه، محتوا، متن و جمع بندی است که چنانچه به موقع و خوب اجرا شود و انگیزه بالایی در آن باشد می تواند تأثیر بسزا و مطلوبی بر فراگیران داشته باشد.
کلید واژگان :روش، آموزش مستقیم، سخنرانی.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6145616697931202
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی، روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
- برگزار کنندگان : مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حمکت مرتضویی و انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین
- تاریخ ثبت : 1394/12/03 22:19:39
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 227
- تعداد فروش : 0