چکیده :

تسهیم دانش مستلزم تمایل افراد و گروهها در سازمان به تسهیم دانش در راستای رسیدن به منافع دو جانبه است و تسهیم دانش رخ نخواهد داد مگر اینکه کارکنان و گروههای کاری سازمان سطح بالایی از رفتارهای مشارکت جویانه داشته باشند .هسته اصلی دیدگاه فرد محور مدیریت دانش این فرض است که افراد در سازمان دارای دانش هستند که باید دانش آنها به سطح گروهی و کل سازمان انتقال یابد که در این صورت می توان از آن برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کرد . بنابراین فهم فزاینده ای در مورد اشتراک گذاری دانش ضروری به نظر می رسد در این حیطه آشنایی با موانع تسهیم دانش امری ضروری است . در این مقاله سعی شده است موانع فردی مدیریت دانش را دسته بندی نموده ودر پایان توصیه هایی برای هموار نمودن این موانع با توجه به تحقیقات و پژوهش های محققان پیشین ارایه شود.

کلید واژگان :

تسهیم دانش، ، موانع فردی تسهیم دانش، راهکارهای تسهیل موانع فردی تسهیم دانش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک