چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: پژوهش حاضر به بررسی چگونگی افزایش عمق یادگیری دانش آموزان پرداخته بود. روش: روش پژوهش تحلیلی- توصیفی (اقدام پژوهی) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافتههای تحقیق نشان داد كه صرفاً استفاده از روش تدریس به شیوه سخنرانی نمیتواند در برخی از دروس فرایند یادگیری را در تعمیق و بهبود ببخشد و معلم و یادددهنده میتواند با استفاده از روش تدریسهای دیگر و استفاده از وسایل کمک آموزشی مربوطه مانند: پوسترها، مولاژها، فیلم، انیمیشن و آزمایشگاه عمق یادگیری دانشآموزان را افزایش دهد.
کلید واژگان :افزایش، عمق، یادگیری، دانش آموزان.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146582667254162
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران
- برگزار کنندگان : مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضویی
- تاریخ ثبت : 1395/03/24 18:34:32
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 340
- تعداد فروش : 0