چکیده :

هدف: پژوهش حاضر به بررسی چگونگی افزایش عمق یادگیری دانش آموزان پرداخته بود. روش: روش پژوهش تحلیلی- توصیفی (اقدام پژوهی) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافته‌های تحقیق نشان داد كه صرفاً استفاده از روش تدریس به شیوه سخنرانی نمی‌تواند در برخی از دروس فرایند یادگیری را در تعمیق و بهبود ببخشد و معلم و یادددهنده می‌تواند با استفاده از روش تدریس‌های دیگر و استفاده از وسایل کمک آموزشی مربوطه مانند: پوسترها، مولاژها، فیلم، انیمیشن و آزمایشگاه عمق یادگیری دانش‌آموزان را افزایش دهد.

کلید واژگان :

افزایش، عمق، یادگیری، دانش آموزان.



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک