چکیده :

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطهی تصور از توان تصویرسازی عناصر معنابخش برند با تصویر برند و آگاهی از برند در شعب بانک مهر اقتصاد در استان گلستان انجام شده است. حجم نمونه شامل 384 نفر از مشتریان است که با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شده اند و جهت جمع آوری دادهها از پرسشنامه استاندارد تدوین شده توسط اشکان الهیاری و همکاران ( 1390 ) استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از آزمون نرمال بودن (آزمون k-s ) و آزمون همبستگی استفاده گردید و بدین منظور نرم افزار spss20 بکار گرفته شده است. نتایج پژوهش نشان داد که بین تصور از توان تصویرسازی عناصر معنابخش برند با تصویر برند رابطهی مثبت و معناداری وجود دارد، همچنین بین تصور از توان تصویرسازی عناصر معنابخش برند با آگاهی از برند نیز رابطهی مثبت و معناداری وجود دارد.

کلید واژگان :

عناصر معنابخش برند؛ تصور از توان تصويرسازی عناصر معنابخش برند؛ تصوير برند؛ آگاهی از برند؛ شناخت برند.



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک