روﻧﺪ اﺳﺘﻔﺎده از آﻣﻮزش اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ در آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ رو ﺑﻪ اﻓﺰاﯾﺶ اﺳﺖ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺷﺒﺴﺘﺮ واﻗـﻊ در اﺳـﺘﺎن آذرﺑﺎﯾﺠـﺎن ﺷﺮﻗﯽ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺑﺴﯿﺎري از ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎي ﮐﺸﻮر اﯾﺮان ﺑﻪ دﻧﺒﺎل اﺳﺘﻔﺎده و ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ اﺳﺖ . اﯾﻦ ﭘـﮋوﻫﺶ در ﺳﺎل 1393-1394 در ﺑﯿﻦ ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﭘﺎﯾﻪ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺷﯿﺴﺘﺮ اﻧﺠﺎم و ﻫـﺪف ﮐﻠـﯽ اﯾـﻦ ﭘـﮋوﻫﺶ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﻮاﻧﻊ و ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺎز داراﻧﺪه ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮي و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾـﺎدﮔﯿﺮي اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿـﮏ در ﺑـﯿﻦ ﻣﻌﻠﻤـﺎن ﺷﻬﺮﺳـﺘﺎن ﺷﺒﺴﺘﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . و از روش ﺗﻮﺻﯿﻒ ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ ﺑـﺮاي اﻧﺠـﺎم دادن اﯾـﻦ ﭘـﮋوﻫﺶ و از ﭘﺮﺳﺸـﻨﺎﻣﻪ ﺟﻬـﺖ ﺟﻤـﻊ آوري اﻃﻼﻋﺎت اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪ.ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎري اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﻌﻠﻤﺎن ﭘﺎﯾﻪ دوم ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺷﺒﺴﺘﺮ ﺑﻮد . ﺗﻌﺪاد ﮐﻞ ﻣﻌﻠﻤـﺎن در ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻮﺟﻮد 384 ﻧﻔﺮﻣﻌﻠﻢ ﻣﻘﻄﻊ ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ دوم ﮐﻪ ﺗﻌﺪاد 192 ﻧﻔﺮ از آﻧﻬﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﺮي ﺗﺼـﺎدﻓﯽ ﺑـﻪ ﻋﻨﻮان اﻋﻀﺎي ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪﻧﺪ . ﺑﻌﺪ از اﺟﺮاي ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺤﻘﻖ ﺳﺎﺧﺘﻪ آﻣـﻮزش اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑـﯽ ﺑـﺮ روي ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺷﺒﺴﺘﺮ،ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﺟﻤﻊ آوري ﮔﺮدﯾﺪ وﻧﻤﺮه ﺧﺎم آﻧﻬﺎ ﺑﺪﺳﺖ آﻣﺪ.ﺳﭙﺲ داده ﻫـﺎ از ﻃﺮﯾـﻖ spss ﺗﺠﺰﯾﻪ وﺗﺤﻠﯿﻞ ﮔﺮدﯾﺪ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺤﻠﯿﻞ داده ﻫﺎ ﺣﮑﺎﯾﺖ از ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺷﺶ ﻣﺎﻧﻊ ﻣﯿﺸﻮد : ﻋﺪم ﺗﻨﺎﺳﺐ روش و ﻣﺤﺘﻮا ، ﻣﻮاﻧـﻊ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ آﻣﻮزﺷﯽ ﻓﻨﯽ راﻫﺒﺮدي اﻗﺘﺼﺎدي و ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ، ﻣﻮاﻧﻊ ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮي و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮي اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿـﮏ در ﺑـﯿﻦ ﻣﻌﻠﻤﺎن ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻫﺎر ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﮐﻪ ، ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻫﺎي اﻧﺠﺎم ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻧﺸﺎن داد ﮐﻪ ﺑﺎ اﻫﻤﯿﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺎﻣـﻞ در ﺑـﯿﻦ ﺷـﺶ ﻋﺎﻣـﻞ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﺎﻣﻞ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺑﺎ 3.59 ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ و ﮐﻢ اﻫﻤﯿﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺎﻣﻞ، ﻋﺎﻣﻞ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ 3.33 ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ
کلید واژگان :ﯾﺎدﮔﯿﺮي اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ، ﻣﻮاﻧﻊ ، ﻣﻌﻠﻢ ، ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺷﺒﺴﺘﺮ )آذرﺑﺎﯾﺠﺎن ﺷﺮﻗﯽ
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک