این پژوهش با هدف رابطه بین اخلاق کاری و کیفیت خدمات ارائه شده در شهرداری مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق حاضر از نظر هدف، از نوع کاربردی است و از نظر روش گردآوری داده ها، توصیفی و از نوع پیمایشی میباشد. این تحقیق به لحاظ بررسی رابطه بین دو متغیر، تحقیق همبستگی نیز خوانده میشود. جامعه آماری شامل کارکنان شهرداری ناحیه 6 و 7 منطقه 15 تهران به تعداد 186 نفر میباشند كه با توجه به کم بودن حجم جامعه آماری و استفاده از فرمول تمام شماری، کلیه جامعه آماری به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه ای استاندارد رفتار شهروندی پادساکف (1993) و پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات سروکرال (1993) می باشد. پایایی سوالات با استفاده از فرمول آلفای کرانباخ برای اخلاق کاری 0.84 و کیفیت خدمات ارائه شده 0.95 مورد سنجش و تایید قرارگرفت، دادههای حاصل با استفاده از نرم افزار SPSS به دو روش توصیفی و استنباطی(ضریب همبستگی) تحلیل شده اند، یافته های تحقیق حاکی از آن است که بین کیفیت خدمات ارائه شده و اخلاق کاری رابطه معنادار وجود دارد.
کلید واژگان :اخلاق کاری، کیفیت خدمات، کارکنان، شهرداری.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148934874996200
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
- برگزار کنندگان : مرکز آموزش عالی مهراوند
- تاریخ ثبت : 1395/12/22 23:29:09
- ثبت کننده : سیدمهدی احمدی بالادهی
- تعداد بازدید : 272
- تعداد فروش : 1