هدف پژوهش حاضر بررسی چالش های کار بست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری بود. بدین منظور از بین کلیه آموزگاران مقطع ابتدایی مدارس هوشمند شهر اصفهان 300 نفر (150 مرد و 150 زن) به روش تصادفی انتخاب شدند و به پرسشنامه محقق ساخته ای شامل 56 گویه پاسخ دادند. اعتبار ابزار سنجش بوسیله آلفای کرونباخ محاسبه و مقدار آن 87/0 به دست آمد. سپس داده ها بوسیله تحلیل عامل اکتشافی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پرسشنامه با حذف19 سؤال حداکثر از 4 عامل اشباع شده است. این چهار عامل بروی هم در حدود 35.86 درصد واریانس را تبیین میکند و نتایج نشان داد که چالش های کاربست فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی و یادگیری به ترتیب درونداد، فرایند کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات، نتایج فردی و نتایج سازمانی هستند.
کلید واژگان :کاربرد تکنولوژی، مدارس هوشمند، درون داد، فرایند، نتایج فردی، نتایج سازمانی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک