ديدگاه هاي مختلفي در مورد شيوه مديريت مدارس وجود دارد عده اي از مديران مدارس ريشه بسياري از مشکلات وراه حل هاي مدارس را در منابع مالي، فيزيکي وبودجه آن ميدانند. اين افراد بيشترين توجه خود را به ورودي هاي سيستم مدرسه معطوف ميدارند عده ديگري اعلام مي دارند که اگر چه توجه به منابع موجود در ورودي هاي سيستم از اهميت بالايي برخوردار است اما بايد به فرايند سيستم توجه بيشتري معطوف داشت آنها در فرايند سيستم به محتوي، روش ها، چگونگي تدريس ، نحوه ي مديريت وارزشيابي تاکيد مي نمايند. پژوهش حاضر به روش مروری کتابخانه ای انجام شده است که هدف از آن بررسی طرح ها و خلاقیت مدیران در جهت اهداف و برنامه های دوران ابتدایی بود. نتایج پژوهش نشان می دهد که در مديريت کيفيت جامع که خود محصول مديريت فرايند مدار است تلاش مي کند برنامه ريزي استراتژيک را وارد رفتار روزانه مدارس کنددر اين روش که به مشارکت همه کارکنان تأکيد مي ورزد روش ها ، ابزارومدل هاي مناسبي براي بهبود بخشيدن به کيفيت کار مدرسه به مديران و کارکنان ارائه مي دهد که لازم است مديران و کارکنان با آموزش اين شيوه ها تغييرات عمده اي را در روش هاي کاري خود بوجود آورند و همزمان با اين تغييرات برنامه ريزي مناسبي را معمول واجرا نمايند.
کلید واژگان :مدیریت، خلاقیت، برنامه ریزی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6168915342228686
- سال انتشار : 1402
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
- برگزار کنندگان : دانشگاهها و مراکز علمی
- تاریخ ثبت : 1402/04/21 13:47:02
- ثبت کننده : فرشید رستم زاده
- تعداد بازدید : 157
- تعداد فروش : 0