سنتز پژوهی حاصل با هدف بررسی نقش سواد ارتباطی در تربیت مسئله محور دانش آموزان ابتدایی نگارش شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف و ماهیت از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر نحوۀ گردآوری داد ه ها از نوع تحقیقات کیفی است که با روش پژوهش کتابخانه ای ، از نوع مطالعات ثانوی و سنتز پژوهی است. این پژوهش در راستای بررسی نقش سواد ارتباطی در تربیت مسئله محور دانش آموزان ابتدایی به روش سنتز پژوهی انجام گرفته است. جامعۀ این پژوهش مقالات منتشرشده در منابع اطلاعاتی، مجلات و نشریات معتبر داخلی، مانند ,Noormags , CIVILIKA SID وهمچنین بانک های اطلاعاتی معتبر خارجی، مانند , ELSEVIER, Springer, Scopus, sciencedirect, ProQuest, Scholary Journal می باشد که 331 مقاله مرتبط در مرحله اول مورد مطالعه قرار گرفت و مقالاتی که با سؤال و هدف پژوهش، عنوان پژوهش، چکیده، محتوا و روش پژوهش تناسبی نداشتند، در چند مرحله حذف شدند. دست آخر 33 مقاله وارد سنتز پژوهی شده و مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.
کلید واژگان :سواد ارتباطی، تربیت عملی، تربیت مسئله محور
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6174100134683637
- سال انتشار : 1403
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : نخستین همایش ملی رهیافت های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید
- برگزار کنندگان : دانشگاه ارومیه
- تاریخ ثبت : 1403/12/13 14:59:06
- ثبت کننده : فرشید رستم زاده
- تعداد بازدید : 28
- تعداد فروش : 0