جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
Periodic breakthrough curve of Dye tracer in Gelodareh Spring, Zagros, Iran
1394/03/04 21:22:51
نویسندگان :
Haji Karimi
Javad Ashjari
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2009
محل پذیرش : Cave and Karst Science
«
1
»
دسته بندی مقالات
9118
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4159
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5724
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13790
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1254
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو )مورد مطالعه محصولات اپل(
1395/11/29 22:12:16
ارزیابی کیفیت مسکن در سطح نواحی شهر زنجان
1396/07/09 12:39:07
Substrate Diffusion Analysis in Immobilized Spherical Cell-Support Aggregate by Using of Least Square Method
1395/10/12 21:12:08
Chemically reduced versus photo-reduced clay-Ag-polypyrrole ternary nanocomposites: Comparing thermal, optical, electrical and electromagnetic shielding properties
1395/03/29 00:36:19
ارزیابی استانداردهای سواد اطلاعاتی دانشجویان و رابطه آن با گرایش به یادگیری الکترونیکی
1395/11/09 15:47:25