جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
Review of three main factors affecting the education of students by emphasizing on the importance of psychology Saeed Mosavi PhD in Educational Psychology, lecturer in University of Science and Culture of Kashmar, lecturer in Payam Noor University of Bar
1395/10/30 15:00:00
نویسندگان :
saeed mosavi
زبان : سایر
سال انتشار :
2014
محل پذیرش : Researcher 0601 usA -newyork 347-321-7172 -
«
1
»
دسته بندی مقالات
9119
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4168
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5727
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13803
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1257
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسی مدت زمان زندگي مشترك و دورهاي سني هنگام طلاق درمراجعين به مراكز مشاوره بهزيستي ازسال 89تا92مازندران
1396/06/28 16:30:10
Some New Results in Linear Programming Problems with Fuzzy Cost Coefficients
1393/12/10 17:10:21
بررسی تنوع زیستی ماهیان رودخانه مریوان
1399/12/22 18:16:38
نقش مددکاران اجتماعی در پیشگیري از بیماري ها و ارتقاء سلامت زنان
1394/01/01 22:35:16
The Effect of Attitude on L2 Learners' Choice of Compensation & Meta-cognitive Strategies
1393/11/23 11:57:11