جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
ملاحظات ژئومورفولوژیکی در برنامه ریزی و توسعه پایدار شهرهای مناطق خشک و نیمه خشک با استفاده از مدل SWOT (نمونه موردی: شهر قم)
1397/02/10 19:29:51
نویسندگان :
مصطفی عباسی
محسن جام
زبان : فارسی
سال انتشار :
1395
محل پذیرش : مطالعات جغرافیا،عمران ومدیریت شهری-دوره 2-شماره 2 تابستان 1395-صفحات 88-101
«
1
»
دسته بندی مقالات
9118
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4159
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5724
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13790
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1254
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Students Learn and Learn Using the Effects of Smart Schools
1397/08/08 11:05:10
Comparative Poetics Today: Not Global without the Middle East
1395/09/19 15:00:01
Voltammetric Determination of Hydroxylamine Using a Ferrocene Derivative and NiO/CNTs Nanocomposite Modified Carbon Paste Electrode
1395/10/28 23:40:59
بررسی بعد تکنولوژیکی مدیریت ارتباط با شمتری بر مشتری گرایی و رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت ال.جی)
1394/02/31 17:25:03
اثربخشی معنویت بر هوش و خلاقیت دانش آموزان دوره ی ابتدایی
1403/04/27 17:01:03