جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
ارایه ساختار جدید بازیاب دینامیکی ولتاژ براساس مبدل Y-Source بهبود یافته شده با جریان ورودی پیوسته بمنظور جبران نوسانات شدید ولتاژ
1400/12/01 08:13:12
نویسندگان :
احسان اکبری
زبان : فارسی
سال انتشار :
1401
محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی فناوری نوین در مهندسی برق ، کامپیوتر و مکانیک ایران
«
1
»
دسته بندی مقالات
9121
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3344
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4174
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5728
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13821
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1264
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Selective recognition histidine and tryptophan by enhanced chemiluminescence ZnSe quantum dots
1394/01/17 15:00:56
Insecticidal Activity of Essential Oils of Eucalyptus camaldulensis and Thymus daenensis against Callosobruchus maculatus (Coleoptera: Bruchidae)
1396/11/15 18:34:58
بررسی سطوح مختلف آبیاری و نیتروژن بر صفات مرفوفیزیولوژیک ذرت و تاثیرات تلقیح آن با مایکوریزا
1394/12/20 23:28:11
ايجاد سازمان يادگيرنده از ديدگاه ارزش هاي مطلوب مديران پليس در دو ناحيهء نروژ
1394/04/24 15:25:26
Comparing the Effects of Self-Controlled and Examiner-Controlled Feedback on Learning in Children With Developmental Coordination Disorder
1395/10/15 15:44:08