
THE RELATIONSHIP BETWEEN MANAGEMENT COMMITMENT TO SERVICE QUALITY AND ORGANIZATIONAL OUTPUTS CONSIDERING THE MEDIATING ROLE OF EFFECTIVE PARTICIPATION OF EMPLOYEES IN BANKING SERVICES 1397/08/27 22:46:57
نویسندگان : اردشیر بذرکار سیاوش میرزایی سالار علویزبان : انگلیسی سال انتشار : _137 محل پذیرش : International Journal for Quality Research

IDENTIFYING AND SELECTING THE STRATEGIC PROCESS USING THE CROSS-EFFICIENCY APPROACH BASED ON SATISFACTION LEVEL AND EXTENDDED BALANCED SCORECARD 1396/12/16 15:50:50
نویسندگان : Ardeshir Bazrkar Solyeman Iranzadeh Naser Feghhi Farahmandزبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 محل پذیرش : International Journal for Quality Research

MEASURING SERVICE QUALITY USING SERVQUAL MODEL: A CASE STUDY OF BROKERAGE OFFICES IN IRAN 1396/07/14 16:11:04
نویسندگان : علیرضا رجبی پور میبدیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : International Journal for Quality Research

MEASURING SERVICE QUALITY USING SERVQUAL MODEL: A CASE STUDY OF BROKERAGE OFFICES IN IRAN 1393/12/23 18:22:47
نویسندگان : علیرضا رجبی پور میبدیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : International Journal for Quality Research
دسته بندی مقالات
- 9119 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4159 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5725 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13790 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1255 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4