نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

The Effect of Flipped Learning Pattern (FLP) in Terms of Problem-Based Teaching Approach (PBTA) on Applicants’ Self-Directed Learning (SDL) Towards the English Courses 1403/03/20 08:29:02

نویسندگان : Shila Soleymani Khadijeh Aliabadi Ismaiil Zaraii Zavaraki Ali Delavar
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies (JFLTTS)

L2 idioms: On the effectiveness of teaching techniques 1399/10/02 15:48:02

نویسندگان : عباسعلی زارعی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : Teaching English Language

Learning L2 Idioms through Visual Mnemonics 1399/08/27 13:00:37

نویسندگان : Maryam Ahmadi Abbas Ali Zarei Rajab Esfandiari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : Journal of English language Teaching and Learning

The Effects of Task Orientation and Involvement Load on Learning Collocations 1399/07/19 12:51:18

نویسندگان : Azam Naserpour Abbas Ali Zarei Rajab Esfandiari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : Journal of Teaching Language skills

A pragmatic Analysis of Personal Metadiscourse and PolitenessPrinciple across Genres 1399/03/20 12:30:04

نویسندگان : امید علاف اکبری رجب اسفندیاری عباسعلی زارعی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : Journal of English language Teaching and Learning

The effects of models of reading instruction on reading comprehension, reading self-efficacy and reading anxiety 1399/02/29 13:28:16

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Fatemeh Kaviari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 محل پذیرش : Issues in Language Teaching

The effect of online learning tools on L2 reading comprehension and vocabulary learning 1398/06/16 11:32:33

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Asadi Amani
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 محل پذیرش : Journal of Teaching Language skills

On the Relationship between Metacognitive Reading Strategies, Reading Self-Efficacy, and L2 Reading Comprehension 1397/11/01 10:57:09

نویسندگان : Abbas Ali Zarei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 محل پذیرش : Journal of English Language teaching and Learning

The Comparative Effects of Mnemonic Keyword Method, Storytelling, and Semantic Organization on L2 Idiom Learning 1397/01/20 10:42:14

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Zeinalabedin Ramezankhani
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 محل پذیرش : Teaching English Language

The effect of task type and task orientation on L2 vocabulary learning 1396/10/02 10:46:24

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Golnaz Moftakhari Rezaei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Issues in Language Teaching

سیر تحول خط فارسی از آغاز تا امروز 1396/07/17 09:00:33

نویسندگان : احترام سادات توكلي علی اکبر عابدیان فریما صالح دکتر حسین قاسم پور مرجان سجودی
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : 2nd National Conference on Farsi Language Teaching and Linguistics

The Relationship between Internal Forms of Engagement (Cognitive-Affective) and Academic Success across Years of Study 1396/07/11 21:24:14

نویسندگان : Jaleh Hassaskhah Abbas Ali Khanzadeh Saeede Mohamad Zade
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : Issues in Language Teaching

Political Terms in Persian 1396/05/15 16:49:43

نویسندگان : Bahram Navazeni
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : 6th International Research Conference on Education, English Language Teaching, English Language and Literature in English (IRCEE

Self-Regulated Learning Strategies as Predictors of Reading Comprehension 1396/02/10 09:53:59

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Rajab Esfandiari Azam Akbari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : English Language Teaching

The Effect of Multimedia Instruction and Shadowing on EFL Learners’ Reading Comprehension 1396/01/21 08:48:16

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Fatemeh Jahanbahksh
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : Teaching English Language

A Survey of Movement and Dynamism in Saeb Tabrizi’s Poetry 1395/11/29 00:37:07

نویسندگان : Behzad Moridi Somayeh Rezaee
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Journal of Language Teaching and Research

The Efficiency of Frame Semantics and Categorization in Vocabulary Teaching 1395/10/30 18:46:09

نویسندگان : حسین افراسیابیان زهرا منتظری
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : The 13th International TELLSI Conference: New Trends & Criticisms in English Language Teaching & Literature

On the Relationship between EFL Learners' Socio-Economic Status and their Attitudes toward Oral Corrective Feedback: A Mixed-Method Study 1395/10/28 12:17:48

نویسندگان : Puyan Taheri Mobin Khanlarzadeh
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : English Language Teaching

On the Incidental Learning of Abstract and Concrete Vocabulary Items in L1 Gloss and L2 Gloss 1395/10/28 12:14:55

نویسندگان : Puyan Taheri Mahsa Hedayat Zade
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : English Language Teaching

Examining the Role of Dynamic Assessment in the Development and Assessment of Listening Comprehension 1395/10/28 12:06:53

نویسندگان : Sayyed Mohammad Alavi Puyan Taheri
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : English Language Teaching