نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

The impact of customer relationship management on service quality in insurance industry 1395/10/04 12:00:13

نویسندگان : Reza seddighi chaharborj Seyyed Sajjad Mohtasham Sedigheh Kobra Sarollahi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت http://irimc.com/

بررسی تاثیر مدیریت کیفیت برکیفیت خدمات و موفقیت تجاری درصنعت بیمه 1393/12/23 23:37:44

نویسندگان : مجید قنبری نژاد اسفقن سری امین محمدی آلمانی امیرپورناصرانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : دهمین كنفرانس بين‌المللي مديريت

بررسی تاثیر عوامل کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان 1393/12/23 23:27:30

نویسندگان : مجید قنبری نژاد اسفقن سری امین محمدی آلمانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : نهمین كنفرانس بين‌المللي مديريت