http://ijndibs.com/


1395/08/17 01:58:56 0

به نام خالق زیبایی ها

به لطف و یاری خدا "مجله پیشرفت های نوین در علوم رفتاری" جهت ارائه تازه ترین نتایج تحقیقات، نظریه‌ها و دستاوردهای علمی در حوزه های مختلف روانشناسی، مشاوره ، علوم تربیتی و علوم اجتماعی ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش، تبادل و توسعه‌ی آموخته‌ها و تجربیات تازه علمی و آشنا کردن دانش آموختگان رشته‌های تحصیلی مزبور با آخرین یافته‌های علمی در حیطه‌های مورد نظر منتشر می شود.  این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت ماهانه، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد. مجوز نشریه مذکور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده و فرایند اداری آن به منظور اخذ شاپا ISSN  از کتابخانه ملی ایران و نمایه سازی مقالات پژوهشگران در پایگاه های علمی معتبر کشور  از جمله مگیران، جهاد دانشگاهی و غیره در حال انجام است. بر همین اساس از تمامی علاقمندان (دارای مدرک دکتری)، دانشجویان دکتری و دیگر اساتید دانشگاه های کشور جهت عضویت در هیئت تحریریه و کمیته داوران مجله دعوت به عمل می آید. ( لازم به ذکر است که صدور گواهی هیئت تحریریه، و چاپ رایگان مقالات این عزیران به عنوان امتیازات عضویت خواهد بود). همچنین تمامی پژوهشگران، اندیشمندان، اساتید ، دانشجویان و افراد صاحب نظر  می توانند مقالات تخصصی خود را جهت چاپ و نشر از طریق فرم سایت ارسال نمایند.

+ مدیر مسئول: آقای حکیم سحاقی ( دانش آموخته کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز و روانشناس مرکز همیار کارکنان کشور)

+ سردبیر مجله: دکتر سیروس عالی پور ( دکترای تخصصی روانشناسی بالینی از امریکا و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز)

+ مدیر داخلی مجله : آقای علی محمدی  ( مدرس گروه روانشناسی و مشاوره دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی عسلویه و مدیر مسئول اولین مرکز همیار کارکنان کشور)

+ هیئت تحریریه: ( در سایت بروزرسانی می شود).

 

 +  آدرس وب سایت: http://ijndibs.com

آدرس ایمیل و مکاتبات:

به منظور مکاتبه با دفتر مجله، می‌توانید به آدرس پست الکترونیکی  info@ijndibs.com  پیام ارسال نمایید.