چکیده :

هدف: هدف کلی این پژوهش بررسی رابطه فناوری اطلاعات با یادگیری دانش‌آموزان بود. روش تحقیق: روش تحقیق اعمال شده دراین پژوهش توصیفی – مروری(کتابخانه‌ای)بود. یافته‌ها و نتایج: نتايج به دست آمده از منابع مورد استفاده بیانگر آن بود که استفاده از روش‌های سنتی در امر یاد دهی و یادگیری دانش‌آموزان با توجه به تحولات جهان امروز نتیجه قابل قبولی نداشته است و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرایند‌های آموزشی یادگیری را بهبود بخشیده و فرد را آماده پذیرش مسائل و چالش‌های آینده می‌کند. فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات زمینه‌ای را فراهم می‌کند که یادگیرندگان از طریق تجربه و فعالیت به یادگیری می‌پردازند و با درگیر ساختن خود با مسائل زندگی واقعی، از انتزاعی و ذهنی بودن یادگیری جلوگیری می کنند.

کلید واژگان :

فناوری اطلاعات ، یادگیری، دانش آموزان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک