چکیده :

مراکز آموزش ریاضیات و علوم در کشورهای پیشرفته ی صنعتی در حال بازنگری مطالب مورد نیاز شاگردان و نحوه تدریس این مطالب با تاکید بر یادگیری و تعمیق بهتر مطالب هستند. شورای ملی معلمان ریاضی بر تکنولوژی به عنوان یکی از شش استاندارد ریاضیات مدرسه ای تاکید کرده است : « تکنولوژی در تدریس و یادگیری ریاضی نقش اساسی دارد.» با توجه به تحقیقات متعددی که در مورد استفاده از رایانه ها و نرم افزراهای چند رسانه ای در امر تدریس انجام یافته است میتوان گفت نرم افزارهای آموزشی وقتی در کنار روش سنتی تدریس و در کلاس درس مورد استفاده قرار می گیرند نتایج یادگیری را بهبود می بخشند. هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تکنولوژی بر انگیزه و یادگیری ریاضی دانش آموزان می باشد.

کلید واژگان :

یادگیری، تکنولوژی، انگیزه و عملکرد تحصیلی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک