چکیده :

موفقيت نه توسط توليدكننده، بلكه توسط مشتري براي سازمان رقم میخورد. فيليپ كاتلر نوپا بودن صنعت فناوري اطلاعات در ايران و وجود پتانسيل بسيار بالا از متخصصان و همچنين سازمانها و موسسههاي بزرگ اقتصادي در كشور زمينه مناسبی را براي توجه جدي به توسعه تخصصها و زير ساختهاي فناوري اطلاعات فراهم كرده است. با توجه به اين موضوع كه امروزه سلامت اقتصادي ملتها ارتباط مستقيمی با سطح مهارت آنها در فناوري اطلاعات و ارتباطات دارد، در اين تحقيق محقق تلاش نموده است تا عوامل تاثير گذار بر كيفيت مديريت ارتباط با مشتريان در چهاربخش در بانک را بررسی نمايد . روش تحقيق در اين پژوهش توصيفی پيمايشی و از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماري در اين تحقيق كل مشتريان در كليه شعب می باشد كه از خدمات الكترونيكی بانک استفاده كرده و امكان دسترسی به آنها وجود دارد. براي تعيين تعداد نمونه از فرمول كوكران استفاده شده است و نمونه ها بصورت تصادفی به تعداد 69 نفرانتخاب گرديده اند.ابزار اندازه گيري پرسشنامه می باشد كه پرسشنامه طراحی شده از روايی و پايايی لازم برخوردار بوده است و براي تحليل آماري از روش معادلات ساختاري و نرم افزار ليزرل استفاده شده است.

کلید واژگان :

خدمات ،سنجش كيفيت، بازاريابی الكترونيكی، مشتري، رضايت



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک