جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
ارائه يك مدل تركيبي با استفاده از PRPMETHEE فازی و برنامه ريزي خطي چندهدفه براي بروى سپاري خدمات گارانتي
1395/10/08 01:16:19
نویسندگان :
دکتر عزتاله اصغریزاده
احمد بیطرف
مهدی اجلی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1390
محل پذیرش : چشم انداز مدیریت صنعتی
«
1
»
دسته بندی مقالات
9099
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4100
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5688
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13585
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1308
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1183
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Nano-Structures Thallium Oxide (Tl2O3): An Efficient, Heterogeneous and Reusable Catalyst for the Synthesis Of Imidazo[1,2-a]Pyridines
1397/12/05 10:56:33
اثر یک ماه روزهداری بر ترکیب بدن، توان هوازی، توان بیهوازی و قدرت کشتیگیران نخبه
1393/12/15 18:47:08
Pd(0)-Arg-boehmite: as reusable and efficient nanocatalyst in Suzuki and Heck reactions
1398/10/04 23:05:37
بن مایه های ادبیات پایداری در شعر محمود درویش
1394/05/09 12:49:21
Studying the Relationship between Occupational Stress Factors and Contingency Risk Management of Teachers
1393/10/15 02:57:36