نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

تحلیلی بر روند خصوصی¬سازی باشگاه¬های ورزشی ایران (شناسایی موانع و ارایه راه کارهایی برای آن) 1395/01/16 10:33:12

نویسندگان : رسول آزادی حسین عیدی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : توسعه مهندسی بازار

بررسی اثرات اقتصادی برگزاری رویدادهای بزرگ، بامروری بر4 المپیک گذشته 1395/01/16 10:25:46

نویسندگان : رسول آزادی حسین عیدی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : توسعه مهندسی بازار

بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند رفتار خرید مشتریان در لوازم خانگی 1394/04/30 18:35:37

نویسندگان : مجید اسماعیل پور محبوبه قریحه
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : مجله توسعه مهندسی بازار

بررسی عوامل موثر در تبلیغات اینترنتی در رفتار خرید مشتریان در محصولات گوشی تلفن همراه 1394/04/30 18:27:33

نویسندگان : مجید اسماعیل پور محبوبه قریحه
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : مجله توسعه مهندسی بازار

مشتریان و تمایل به خرید اینترنتی 1394/02/19 00:09:41

نویسندگان : مجید قنبری نژاد اسفقن سری
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : مجله توسعه مهندسی بازار

بررسی راهبردهای مختلف توسعه صنعتی در کشورها 1394/01/03 10:57:27

نویسندگان : مجید قنبری نژاد اسفقن سری
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : توسعه مهندسی بازار

رضایت مشتریان در محیط بازار 1394/01/03 10:55:32

نویسندگان : مجید قنبری نژاد اسفقن سری
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : توسعه مهندسی بازار

نقش رفتار مصرف‌کننده در تصمیم گیری برای خرید محصولات 1394/01/03 10:46:16

نویسندگان : مجید قنبری نژاد اسفقن سری
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : مجله توسعه مهندسی بازار

بررسی وضعیت انرژی های تجدیدپذیر آمریکا، اتحادیه اروپا و ایران با تأکید بر حوزه « بازار سبز» و محیط زیست 1393/11/26 14:53:42

نویسندگان : عارف بهروز
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : توسعه مهندسی بازار

بررسی مفاهیم کارایی زیستی و بهره وری سبز حساسیتی برای توسعه بازار سبز 1393/11/26 14:48:24

نویسندگان : عارف بهروز
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : توسعه مهندسی بازار

تبیین مفهوم کارایی و بهره وری راهی کلیدی برای ماندن در بازار 1393/11/26 14:41:41

نویسندگان : علی امامی میبدی عارف بهروز
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : توسعه مهندسی بازار