
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی محصولات فروشگاه آنلاین دیجی کالا 1403/12/30 16:27:16
نویسندگان : شیروان کیوانی الهه عبدالهی زهرا شهرت قره باغ الهه نظری زهرا غفاری پریسا باقرزادهزبان : فارسی سال انتشار : 1403 محل پذیرش : اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت کسب و کار در دنیای دیجیتال

مطالعه نقش هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی برعملکرد کارکنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی 1403/12/30 16:12:59
نویسندگان : شیروان کیوانی مجید کوکب قره باغزبان : فارسی سال انتشار : 1403 محل پذیرش : اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت کسب و کار در دنیای دیجیتال

بررسي تأثير عوامل موثر بر کارآفريني دانشجويان فارغالتحصیل دانشگاه فنی و حرفهای شهید بهشتی کرج 1403/05/29 19:57:04
نویسندگان : علی عبدی جمایرانزبان : فارسی سال انتشار : 1403 محل پذیرش : سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر فرآیند گزینش و استخدام 1403/04/16 04:22:01
نویسندگان : نرگس حسینی پور فخریه حمیدیان پورزبان : فارسی سال انتشار : 1402 محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

بهینه¬سازی فرآیند تخلیه و تغذیه خطوط محصولات نیمه ساخته با رویکرد افزایش تولید بعد از تعطیلات بلند مدت- مطالعه موردی شرکت سایپا 1403/02/22 18:26:35
نویسندگان : مجتبی وصالزبان : فارسی سال انتشار : 1402 محل پذیرش : چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

بررسی تاثیر کیفیت بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملت در شهر ارومیه 1403/02/17 17:09:07
نویسندگان : شیروان کیوانیزبان : فارسی سال انتشار : 1402 محل پذیرش : چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

بررسی موقعیت سواحل مکران در کریدورهای بین المللی برای جذب کالاهای ترانزیتی 1402/11/15 21:41:25
نویسندگان : فاطمه صدقی ثابتزبان : فارسی سال انتشار : 1402 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهره وری شرکت های حمل و نقل با استفاده از رویکرد ترکیبی مبتنی بر AHP و FTOPSIS 1401/11/07 22:31:41
نویسندگان : سید ابوالحسن موسویان سید مهرداد مقدم ضیابریزبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

بررسی رابطه ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان 1401/06/18 13:25:13
نویسندگان : جاوید رخشانی زهره مدنی سمیه صائب نیازبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کار

بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات 1401/06/18 13:06:51
نویسندگان : بهروز اسکندرپور بابک حیدری عراقی سمیه صائب نیازبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کار

بررسی ارتباط میان دلبستگی شغلی و فرسودگی شغلی (مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان اهواز) 1401/05/30 12:38:14
نویسندگان : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان متینه مقدمزبان : فارسی سال انتشار : 1399 محل پذیرش : نشریه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان

بررسی آمیخته بازاریابی 0.4 بر قصد خرید و رضایت مصرف کنندگان اسنپ در ایران 1401/05/26 14:44:06
نویسندگان : سیمین صفوی علیرضا پیران سید فخرالدین طاهرزاده موسویانزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : نشریه مدیریت کسب و کار های دانش بنیان

بررسی تاثیر بازاریابی آنلاین (دیجیتال) توسط رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان پوشاک در اردبیل 1401/05/26 14:17:50
نویسندگان : سیمین صفوی علیرضا پیران سید فخرالدین طاهرزاده موسویانزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : نشریه مدیریت کسب و کار های دانش بنیان

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی و پایداری برند بر وفاداری برند مشتریان در بانک سپه استان اردبیل 1400/11/15 19:57:32
نویسندگان : سمیه صائب نیا مهدی اسماعیلیزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : مدیریت کسب و کار دانش بنیان

بررسی ناسازگاری محیطی با تعهد سازمانی کارکنان ادارات آموزش و پرورش 1400/10/18 01:34:05
نویسندگان : محمد نوراحمدی مجید کرامتی مقدم مهدی نوراحمدیزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان

طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین¬المللی 1400/10/08 19:34:26
نویسندگان : توحید اسکندرزاده فرد نادر بهلولی کریم اسکندریزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کارهای بین المللی

نقش توانمندسازی منابع انسانی در توسعه اقتصاد مقاومتی درسازمانها: مطالعه موردی(دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز) 1400/09/23 15:14:59
نویسندگان : آرزو بهمن پور خانی آبادیزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان

مطالعه ای بر تاثیر رسانه های اجتماعی در تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 1400/03/06 21:51:50
نویسندگان : محسن کرامتی مقدم مجید کرامتی مقدم (نویسنده مسئول) لیلا حیدریانی (یوسف وند)زبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان

مروری بر تاثیرات شبکه های اجتماعی در تولید، انتشار و باورپذیری شایعه در سطح جامعه 1400/03/06 21:44:55
نویسندگان : مجید کرامتی مقدم (نویسنده مسئول) محسن کرامتی مقدم لیلا حیدریانی (یوسف وند) کبری کرامتی مقدمزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان

بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مشتریان شعب بانک ملی استان مازندران) 1400/02/09 14:35:53
نویسندگان : هومن شبابی محمود یحیی زاده فر مریم غیاث آبادی فراهانی آرش گران اوریمیزبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : مدیریت کسب و کار
دسته بندی مقالات
- 9116 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4155 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5720 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13784 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1244 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4