نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات با استفاده از رویکرد سروکوال (مطالعه موردی:بانک پاسارگاد) 1398/02/07 19:42:15

نویسندگان : فاطمه موسی پور حسن عطری محمد تقی پور
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری

رابطه ی رضایت شغلی و بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی: نساجی مازندران) 1397/10/12 20:41:02

نویسندگان : کامبیز صفاری محمد تقی پور
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری

مدیریت ریسک، تکنیکهای آن و کاربرد آن درنگهداری صنایع 1397/09/07 23:05:03

نویسندگان : پویان یزدانی پرویز نصیری محمد تقی پور
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری

تاثیر اجرای مدیریت کیفیت فراگیر بر رضایت شغلی در سازمان آموزش و پرورش 1397/09/07 22:56:43

نویسندگان : رضا آذریان محمد رحمانی محمد تقی پور
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری