
Study of Relationship between Advantages of Brand Image and Satisfaction and Customer’s Loyalty (Case Study: Regarding Beverage Products in Mahabad) 1402/04/30 14:28:00
نویسندگان : Elahe MiriNejad Shirvan Keivani Zahra Nakhaee Radزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Relation between Relationship Marketing Dimensions and Organizational Performance by Considering the Mediating Variables of Customer Satisfaction and Customer Loyalty (Case study : Maskan Bank of Iran) 1394/10/01 22:55:09
نویسندگان : سید جعفر میرحسینی سیدمهدی جلالی لیلا استادهاشمیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing , .

An Investigation of Customers’ Attitudes toward Internet Shopping: A Survey in Bushehr, Iran 1394/04/23 11:28:44
نویسندگان : مجید اسماعیل پور منیجه بحرینی زاده محبوبه قریحهزبان : انگلیسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Model of Effective Factors on Brand Extension Attitude in the Hotel Industry 1393/12/17 09:02:17
نویسندگان : Saba Abdian Mahdi Ebrahim Mahmoud Mohammadianزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Impacts of Perceived service quality on satisfaction and customer loyalty: The Mediating Effect of customer value 1393/10/14 23:18:41
نویسندگان : Hamid reza boustani Mohammad jamshidian Behrouz hidariزبان : انگلیسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Analysis of the Relationship between Corporate Social Responsibility and Trust, Image and Brand Attachment 1393/10/14 17:33:29
نویسندگان : جواد پورزمانی علی کاظمی حمیدرضا بوستانیزبان : انگلیسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Relationship Between Strategic Leadership and Organizational Citizenship Behavior 1393/10/02 15:42:30
نویسندگان : سیامک پرویزی محمد هویدا مونا پذیره فاطمه پورعسکریزبان : انگلیسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : َAsian Journal of Research in Marketing

Identifying and Ranking the Barriers to Export Methanol of Petrochemical Companies in Target Markets 1393/09/17 22:54:06
نویسندگان : مجید اسماعیل پور ابراهیم فخرائیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing
دسته بندی مقالات
- 9116 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4155 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5720 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13784 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1244 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4